دلم میخواهد روزنامه خودم را داشته باشم؛ روزنامهای که عمودی باشد؛ یعنی تابلوید (Tabloid). روزنامههای جدی لندن همه دارند میشوند عمودی. یعنی تابلوید (Tabloid). قبلن فقط روزنامههای خالهزنکی چرت اینطوری بودند. ولی از بس این انگلیسیها روزنامه خواندن را در مترو، در آن ازدحام و در حالت ایستادهی یک دست به میله و دست دیگر آزاد، جدی میگیرند که روزنامههای درست و حسابی مثل تایم و ایندیپندنت هم عمودی شدهاند. حتا گاردین هم ضمیمههایش را عمودی میبندد.

دیگر وقتش است روزنامههای جدید در عصر روحانی منتشر شود. روزنامههایی که توان نوشتن داشته باشند. مهمترین عامل پیروزی احمدینژاد در سال ۸۴ بیتفاوتی سیاسی جوانها در ایران بود. جوانانی که در ستاد آقایان معین؛ هاشمی و کروبی گرد هم آمده بودند فاصله زیادی با جوانان کف خیابان داشتند. برای همین نمیتوانستند خروش انتخاباتی ایجاد کنند.
در خروش انتخاباتی تمامی جوانان از هر طبقهای باید درگیر انتخابات شوند. روزنامه نشاط قرار است از هفته آینده منتشر شود. امیدواریم فاصله طبقاتی فکری که ۱۶ سال پیش ایجاد کردند را دوباره ایجاد نکنند که بزرگترین آفتش بیتفاوتی سیاسی جوانها در انتخابات سرنوشتساز مجلس است.
زندان رفتن روزنامهنگاران روزنامه نشاط هیچ چیزی از ارزش حرفی که اون بالا زدم کم نمیکند. آنهایی که احمدینژاد را به حساب نیاوردند محکوم هستند؛ محکوم هستند جواب این هشت سال را به ما بدهند. شما اگر پذیرایی ساده ندیدید حتمن ببینید. من آرشیو نوشتههای این دوستان دارم؛ خط به خطش را هم حفظ هستم کجا درباره اجتماع پایینتر از نیاوران نوشتهاند؟ فکت بیاورید.
من مخالف جریان روشنفکری هستم که همواره در همه سطوح فرهنگی و هنری این تز «من روشنفکرم پس جدا از مردمام» را با خود یدک میکشد و هرگاه که دستش به آفرینش اثر هنری میرود بغض خود را از تودهها به تصویر میکشد هستم. فراموش نکنیم در یک صد ساله گذشته هیچ رخداد عظیمی بدون پایین شهریها و این پابرهنهها به وجود نیامده است اگر همراهی این تودههای محروم نبود...
احمدینژاد مخلوق فرانکشتاینی جریان روشنفکری روزنامههای لیبرال دوم خرداد است. شما فکر میکنید چرا آقای روحانی پیروز شد؟ چون هیچ کدام این عزیزان در ستاد انتخاباتی ایشان فعال نبودند؛ شما فکر میکنید چرا نظام به میرحسین حساس شد؟ چرا معین پیروز نشد؟
ذهن شلوغ من